Minkpndam Nedir bu çektiğim çişli bez sayısı azalmış bebeğimin sabah 7’den gece 1’e kadar 4 tane çişli bez sayısı var ama uykusunda bir problem yok huzursuzda değil sizce aç mı ya napıcam ben 😭
sarmaliklahana Minkpndam dolu dolu değil mi 🙄 bende gün içinde 4 saatte 1 falan alıyorum ama dolu oluyor yani. 3 aylık bebeğim. Gece de uyudugu esnada hiç almıyorum. Gün içinde 4-6 sefer alıyorum yani
Patateskoftesi Minkpndam 7aylik olduk dogdugundan beri gunde en fazla 4tane cisli bez almisimdir oyle aman aman dolu da degildir yani cogu zaman degistirmek icin degistiririm kakasini da hep 3gunde bir yapar . Ama kilosu ayina gire fazla bile cokta kasmayin huzurluysa doyuyordyr
Minkpndam sarmaliklahana dolu dolu olarak 4 tane alıyorum işte 5-6 diyor herkes bende gece değiştirmiyorum prima kullanıyorum gece büyük num
Yesilgul Ya bisey sorucam cisli bez derken bebek gunde 6 7 kere cis mi yapmali yoksa 6 7 tane cisle dolu bez mi olmalı
sarmaliklahana Minkpndam Normal canım bebekden bebeğe de değişir mesela ben dün kakalı bez değiştim sonra tam üstünü değiştim 5 dk gecmedi daha kirli bezi atmadan tekrar kaka yaptı 😄 megerse yarım yapmış 2 Bezde azdı tam dolu değildi çünkü 🤷
MelekSubasi Minkpndam 5 6 ortalama rakam aslinda bazılarinin dolu dolu da olmuyor. 4 tanesi doluyormus bence doyuyor. Kilo alimi nasil?
Minkpndam MelekSubasi 2. Ay kontrolunde 1 kilo almıştı şuan 2 ay 11 günlük dolu dolu olarak alıyorum ben 4 tane
sarmaliklahana Minkpndam bebeğin ağlamıyor sızlamıyorsa niye stres yapıosun kız kakası normalse günde 4 bez değişiyor muşsun daha ne 😇🤗
Patateskoftesi Minkpndam o zaman kendinizi strese sokmayin ya her bebek fosur fosur iseyecek diye bisey yok 😂😂