Banucetin Eyllebr Kaderlmc cocomelon33 Eyllebr 2.5 ve 2.8 en kalın olanlar zaten ürün resminde togg değerli kaç dereceye uygun yazıyor ordan bakabilirsiniz
Momsmom Eyllebr gece yatak odasi cok soguk oluyor benimde . 19 20 derece. Waikiki 2.5 tog kullaniyorum. Normal zibin ve esofman takimi veya pijama takimi ile gydiryorum. Terlemiyo. Ustne bsey ortturmuyo ne yazk ki bebegim.
Slyshn UcuBulunamayanBant bende bunun aynısını aldım 2.5 tog ama giyer mi rahat edermi bilemedim hala çıkarıp yıkamadım poşetinde duruyor öylece bebeğim huysuz biraz rahat edemiyr kalın şeylerle emin olamadım
UcuBulunamayanBant Slyshn ilk giydirdigim gün benimkide huzursuzlandi ikinci gün alıştı şimdi rahatlıkla giyiyor
Meyracukurmaraz Eyllebr bunun incesi üşütür gibi geldi bana bunun kalını da rahatsız eder gibi geldi. Buralarda gördüğüm kadarıyla çoğu kişi Bi zıbınla falan giydiriyomuş ama ben normal kıyafetinin üstüne giydiriyorrum
Denizzz88 Eyllebr lcw den 2.5 tog aldım odam 20-22 derece arasında değişiyor içine sadece kısa kollu zıbın giydiriyorum o kadar. Oğlumda çok terler ama hiç terlemiyor o şekilde memnunum tulumlardan
Eyllebr Denizzz88 merhaba bende bugun aldım 2.5 tog aldım ama orta kalın olanını aldım odam 20 derece oluyor ama sanki biraz daha soğuk gibi üstene örtü örtüyor musun
Denizzz88 Eyllebr hayır ötmüyorum artık üstüne bişey. Patikli mi patiksiz mi tulum patiksizse eğer bide çorap giydirin ayağına soğuk olduğunu düşünüyorsanız yada içine zıbının altına çok ince bi pijama altı olabilir