Meyracukurmaraz Ben lcw den aldım yüzde yüz pamuklu evim çok soğuk oluyor 2.5 tog ve hiç bir yerde öyle bulamamıştım
Eyllebr Meyracukurmaraz canım sımdı baktım da 2.5 tog bir kalın olana var bırde orta kalınlık var sızın ki orta kalınlık bende mi orta kalınlık olanı alayım
Meyracukurmaraz Eyllebr 20 23 derece arası değişiyor terlemiyo normalde de sıcağı hiç sevmez hemen terler
Bilge_anne27 Eyllebr benim evimde 22-24 arası oğluma lcw dan 2.5 tog uyku tulumu aldım içine bir zıbın giydiriyorum terleme olmadı şimdiye kadar. Oğlum 11 aylık ben 18-24 aldım rahat olsun diye siz 2-3 alın isterseniz
Eyllebr Bilge_anne27 canım senın de mi kalınlık orta yazıyır üründe lınk atma şansın varmı aldığın urunun
Grupyildizi Eyllebr ben 2.5 tog kullaniyorum icine bile ince pijama giydiriyorum terlemiyor ona ragmen
Meyracukurmaraz Eyllebr orta kalınlık yazıyo benimkinde. Bugün dışarı çıkarken de giydirdim saba annemlere geldim hava 0 dereceydi sıcak da tutmuştu
Eyllebr cocomelon33 canom baktımda 2.5 tog orta kalınlık yazıyor ozellıklerınde birse kalın olani var bende mi orta kalınlık alayım
Bilge_anne27 Eyllebr evet canım orta kalınlıkta %100 pamuk link atmayı beceremedim🙈 zaten çok kalın olursa mont gibi olur bence orta kalınlık iyi olur
Meyracukurmaraz Canım benimkinin linki bu https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/urun/LC-WAIKIKI/kiz-bebek/Uyku-Tulumu/5168160/2268588
Eyllebr Meyracukurmaraz merhaba canım ben bunu aldım ama sımdı degerı yazmıyor kac anlamadım sen üstünü örtüyor musun uyurken içine ne gıydırıyor sun
Moonlightttt Eyllebr oda derecemizi bilmiyorum ama ben yün yorgan ile yatıyorum. Cıvıl den 2.1 tog tulum aldım içine orta kalınlıkta pijama,tulum ve ince yün yorgan ortuyirum terlemiyo usumuto gece . Ilık oluyo vücudu sıcacık da değil.
Banucetin Eyllebr 2.5 tog lcwdan almıştım sadece zıbınla giydiriyorum odamız 20 22 derece arası değişiyor altına bir irtibat giydirmiyordum ama sürekli çoraplarını çıkardığı içşn ince Bi külotlu çorap giydiriyorumm uyandığında her yeri sıcacık oluyor 😊
Kaderlmc Eyllebr şuan hepsi burada da e bebekte indirim var 2 adet uyku tulumu 130 a falan denk geliyor bende e bebekten aldım 1.5 tog evim 23-24 arası oluyor içine zıbınla giydireceğim galiba bakalım gelmedi daha ama e bebeğinkini kullanan çok bi bakın isterseniz
Banucetin Eyllebr Kaderlmc cocomelon33 Eyllebr 2.5 ve 2.8 en kalın olanlar zaten ürün resminde togg değerli kaç dereceye uygun yazıyor ordan bakabilirsiniz