Kuzeymiram bi geceden suda bekletip süzdükten sonra biraz kaynatın üzerinde köpükler oluşacak onlar gazı oluyo çıkmış oluyo yani köpükler çıkcıkça kaşıkla köpükleri alın bakliyatı çok pişirmeyin sert kalsın sonra süz. istersen buzdolabı poşetine doldurup buzluğa atıp istediğin zaman yemeğini pişirirsin şipşak oluyo 😀