Nihalalp merhaba umarım öneriler işe yaramıştır fakat bende bi öneride bulunayım , momstok çay var instagramda emzirmedanışmanı diye bir hesap var o kişinin çayları , birde mayya diye bir hap var içeriği b12 ve bira mayası ben aslında solgae brewer’s yeast with vtamin b12 sini kullanıyodum ama içerikleri aynı solgar biraz daha pahalıya geliyor şuan bunları kullanıyorum bebeğim 3 .5 aylık hiç mamaya ihtiyaç duymuyoruz , fakat o kadar çok emiyor ki emzirmeninde etkisi olduğunu düşünüyorum süt çoğaltmada , ayrıca bahsettiğim instagram hesabını incelerseniz youtube videolarını izlerseniz mutlaka faydası olucaktır 🙏🏼🙏🏼