Nihalalp Tam 40 gun boyunca promalt içtim 40 kutu, humana anne çayi içtim o arada da 1 kutu, 2 sise de bestlak bitirdim simdi yine başlayacağım 🙏 40imdan sonra mamayi bıraktık. ilk olarak sutunuze ve bebeginize güvenmeniz lazim en az 2 saatte bir emzirin emzirmediginiz zamanlarda sağın, makinenin sagdigi bebeğin çektiği gibi olmuyor ama gogusleriniz makineye alıştıkça zamanla daha cok gelir. Makinenin ayarini azdan baslayip ginden gune arttirmakta iyi geliyormus. Ve emzirirken sütlerin fiskirdigini bebegine yettigini düşünün sadece ve bol bol sevin bebeginizi psikoloji çok önemli. Ha bol bol suyu ihmal etmeyin hala gunde 4 lt su içiyorum. bebeginiz uyudugunda siz de uyuyun. 4 ay atagindayiz kızım huysuzdu dedim galiba sütüm yetmiyor 2-3 gündür sütüm azaldi gibi geliyordu o psikolojiyle baktim sütüm azaldii dün dedim ki kendine gel 3 aydir sütünle besleniyor bu çocuk ne demek yetmiyor dün geceden beri yerine geliyor sütüm gerçekten kötü düşüncelerden arındırın kendinizi. Birde Tahin helvası, tahin pekmez, dereotu,bulgur pilavi, bende bunlarda işe yaradı besin olarak protein ağırlıklı beslenmeye de çalışın🙏
Uzun oldu biraz ama bu konuda aylardır uğraşan biri olarak sizi cok iyi anlıyorum. Sezeryan oldum 5.gun geldi sütüm stresten aslinda ilk gün sütüm vardi ama lohusalijtan 5.gune anca toparlayaboldim.