Eymenimmm bende oglumu 4 aylıkken sünnet yaptırdım şuan 5 aylık bız Ankara da dikişsiz sünnet geliştiren bir klinik var orda yaptırdık sadece o bolgeyı uyuşturucu igne vuruyor ve yarım saat de uyusup 15 dk da sunnet bitmiş oluyor doktor kendi tasarladıgı aparatı yerleştiriyor ve içine jel sıkıyor 3 gun boyle kalıyor ve kagıt bardak da takıyoruz aparatın üstüne bu arada ates de olabiliyor ftıl ve ates duşürücü surup da verdı onların da cok faydası oldu cok aglarsa aparatın içine sadece 1 gun boyunca jel sıkıyoruz ve soguk oldugu ııcn bebegıde rahatlatıyor 3 gun sonunda aparat cıkarılıyor ve aparat cıktıktan sonra pomat kremler var 1 hafta onu uyguladık sonrasında o kremide kesti tabı bu arada sureklı karton bardak kesip koyduk ki beze degıp kanama yada herhangi bir sekılde o bolgeye zarar vermesın diye daha sonra karton bardak da kaldırdık bitti kremi beze suru yorduk ki pipinin yapışmasını önluyordu bu krem bıtıncede tekrar farklı bir krem verdı sünnet yerinin daha cabuk toparlanması için en son 1 kez daha kontrole cagırdı ve tamamen iyileşmiş dedı ve bundan sonra da ara ara zeytinyağı ya da bebe yagı surduk tabı bu arada sunnet oldugu gundem beri hep WhatsApp dan doktor beye sureklı resimler attık pipinin bir sıkıntı oldugunda hep iletişimhalındeydık ve gece 12 de olsa anında hep cvp verildi... Tam haftası gelmeden de ıyileşmiş oldu kzuuzucm darıısı tum kuzulara....