Kahvegerek Sesu nun ağda makinası var onu kullanıyorum rollon şeklinde sürüp kağıdı ile çekiliyor kullanışlı baya yıllardır bi sıkıntı yaşamadım 9 yıldır bozulmadı da
cikolatahurma gurbetcimami kılların çıkış yönünü doğru yapmayınca veya çok fazla sürünce de kalabiliyor bilemedim ki yapışkan bir ağdada değil yıkayınca hemen geçiyor bilmiyorum ben 10 yıldır bunu kullanıyorum
Arya- Eda639 ahhh canım ben ne cektim agdadan kuaföre en iyisi bir de arkadaşımdı kendisi ondan utanma yoktu boncuk ağda makineleri desen hepsini aldım ama sevemedim uğraşmak zor ben eldiven kullanıyorum öyle güzel ki anlatamam
sevgii_123 Arya- eldiven bende çok batık yaptı aslında çok kolay geliyo ama batık 😒 agdaya geçtim mecbur