betulbayar32
çok rahatlatıyor insanı fısfıs şeklinde benimki ister oraya sıkın ister peçeteye felan sıkıp pansuman yapın zaten içinde de öyle yazıyor. Doğumdan 5 gün sonra bebişin çocuk doktoru ile muayenesi vardı bana da doktorum gelmişken gel dikişlerne bakayım demişti birde 40 ın çıkınca gel dedi o zaman gidicem.