betulbayar32
Batikon kullanıyorum ben canım bende 10 günlük anneyim, doktorum söylemişti kullanmamı ve günde 3-4 kere saç kurutma makinesi ile o bölgeyi kurutmamı istemişti. Yavaş yavaş bırakıyor dikişler sanırım hafif dokununca bir kaçının sallandığını hissettim. Ve çok fazla kaşınmaya başladı dikişli yerler. Çok üzerne oturunca benimde ağrıyor gibi oluyor.