Sumoo Sütüm sulu galiba bebeğim doymuyo sanki tutmuyo onu ,,Sütünüz nasıl yaglanio nasıl kaliteli yapabilirim ,uyku yapsın sütüm kilo yapsın istiyorm , birde arttsin biraz daha mama takviye etmim ,lütfen güzel anneler tecrübelerinizi paylaşır mısınız 💓
Masalinaaa Sumoo bende burda bekleyeyim bebeğim küçük doğdu tabiki önceliği sağlıklı doğması ama Tombiş bebekleri çok seviyorum acaba bizde öyle olurmuyuz 🤗
egeninanns Sumoo benim sütüm yağlıydı ilk ay 2 kilo aldı sonraki aylarda 1 1,5 devam etti . Bol su içtim . Bi de bol bol kayısı hoşafı yapardı annem belki o da etkilemiştir . Ama genetik bence çok değiştirilebilir olduğunu düşünmüyorum ama bol süt yapıyor bunlar
yildizligece Sumoo canim benim bnde ayni dertten yaniyordum takii canim doktorumun tavsiyelerini deniyene kdr kesinlikle sana vericegim bu tarif hem sutunu arttiracak hemde yaglandiracak bebis icin hep kilo olucak bnde xok ama cok ise yaradi 😄😄😄 oncelikle dolabindan keci boynuzu pekmezi, tahin ve helvayi eksik etme özelikle helvaa 😄 kuruyemisleri robottan gecirip helvayla karistiriyordum yiyordum cok sut yapiyor ve yagli , onun haricinde armut muz tuketebilirsin ama bnm efsane karisimim vardi şöyleki -ceviz -keciboynuzu pekmezi -muz -avakado -ve tahin karistirip yiyordum😄😄 kilo aldim evet ama bol bol sutüm oldu
Deletedmom_73 Sumoo Ben sağıp veriyorum sutlerimi biberona koyunca fark ediyorum bayağı yağlı ama nasıl oluyo bilmiyorum
Sumoo Deletedmom_73 sagmaniz sütünüzü kesmio mu yani, bana sağım yapma sütun azalır diolar , birde ne ile sagiyosunz manuel mi hangi marka
Sumoo Kereminannesiiimasallah keske ben dusunmesem hep,, yettiğini nerden anliyidunuz ,bebeğim çok cisli bezi olmaz mesela bezi dolu dolu olmaz bı iki islanms görürüm oyuzden sadece sutumle doymadgni anladım mama verdim baktm ki çiş te yapmış kakasını da doydugu beliiydi
Elfydr Sumoo bildiğim , okuduğum ve araştırdıgim kadarıyla söylüyorum her annenin vücudu kendi bebeğinin ihtiyacı olan sütü üretirmis. Hani sutumuzun sulu olması bebeğinizin doymadigi yada bebeğinize yaramadığı anlamına gelmiyor . Benim sutum de berrak ve suluydu ama 1 yasa kadar bebeğimi emzirdim . 7. Ayda ek gidaya geçtik. 7. Aya kadar yeterli geldi güzel.kilo aldırdı. Stres yapmayın. Sagkikli ve düzenli beslenin bol su için yeter.
Kereminannesiii Sumoo litre olarak hesaplamadım hiç ama emzirmeden önce sonra gün içerisinde her fırsatta içiyordum. Çok susuyordum ve çok hızlı kilo verdim bu sayede
Deletedmom_73 Sumoo Yok azalmadı hiç ama tabiiki emmenin yerini tutmuyor lansinoh kullanıyorum elektrikli 😊
yildizligece Guzelanne34 evet tahin helvasi ama kuruyemisle tavsiye ediyorum cok fazla etkili ozelikle ceviz, fistik ve kaju yiyordum😃
nilhande Sumoo Benimki yağlı bayağı. Başkalarınınki nasıl bilmiyorum belki de normal hali budur. Soğuyunca üstünde kalın yağ katmanı oluşuyor. Ocean Mommy ve Osteocare içiyorum, protein ağırlıklı besleniyorum.
NinovaLemi Yağlı süt birikmiyor genelde kanallarda kalıyor bebek emdikce geliyor. Önce sütünüzü biraz sagip sonra emzirin. Emdikten sonra da sagdiginiz sütten verin. Benim de sutum çoktu ama bebeğim kilo almıyordu meğerse sulu sütü icip doyuyormuş. Doktorum mamaya baslamak yerine böyle denememi söyledi. Kilosu 2700 e kadar düşmüştü boyle yapmaya başladıktan sonra 15 günde 4 kilo oldu tam. Şimdi 15 gün daha geçti 5 kiloya ulaştı. Yanakları, boynu, kolları, bacakları doldu oğlumun çok mutlu oldum aynı şekilde devam ediyorum
Sumoo NinovaLemi yaaa okurken bile heyecanlandım , deniycem mutlakaaa , çok duygusalim sanırım bu konuda , böyle tecrübeler yaşanmışlıklar görünce dua ediyorm inşallah benmde yavrum a yarar aynısı olur diye ,,
Silifkecilegimmisin Sumoo Süt yapan en önemli kaynak Bol su 💗 yağlı nasıl olur bilemiyorum. Ben bol su, hergün tahin, avokado, bulgur felan yiyorum Allah’a şükür verim alıyorum 🤲🏻
yildizligece Silifkecilegimmisin kesinlikle bnde zamaninda cok fazla fayda almistim 😃afiyet olsun bol bol sut olsun sizlere
NinovaLemi Guzelanne34 süt biten bir şey degil ki bebeğiniz emdikce kanallardan gelmeye devam ediyor. Sağım makinesi arkadaki sütü çekemiyor mesela ama bebeğiniz emebiliyor. 3 4 gün benim dedigim gibi deneyin farkı göreceksiniz. Hem bütün birikmiş sütü sagmaniza da gerek yok ben bir memeden 30 40 cc sağip gerisini emziriyorum. Sonra sağdığım sütü veriyorum genelde 60-80 arası toplam süt çıkmış oluyor ama hepsini içemiyor kalanını saklıyorum gündüz uyanık kalınca çabuk acıkıyor o zaman veriyorum tekrar