FatmaKrbkl benim yazdığımı yanlış anlayıp yorumlayıp 20 tl lik ürüne pahali demeyin para mı vb tarzı siz yazınca bende almak zorunda değilim diye yazdim ve o kargo söylenirse kapıya kadr gelince alınır firma ile dalga geçilmez yanlış bir düşünce bence bu ve 20 tl sizin için önemli değilmiş ya ondan odeyinde alayım dedim,20 liraya sonucta 2 parca şey alınıyor maalesef bu pahalilikta ama bedava denince direk göndermelerini beklerdim neyse alan alsin gule gule kullansın paylaşmış sagolsun düşünüp burda post sahibi birilerinin işine yarar size iyi günler diyeyim konu kapansın sabah sabah uzamasın gereksiz yere 🙋♀️🙋♀️🙋♀️🙋♀️