Doğum sonrası seni anlayan ve destekleyen yargılamayan bozulan ruh halini daha da bozmayan insanların olması bence.. çünkü çok zor bir süreç ve desteğe ihtiyaç duyuyorsunuz ancak o şekilde kolay yönetiliyor ben bu konuda biraz zorlandım kendimi etrafımdakilere rağmen yalnız hissetim 😕