yildizligece Anne olmanin zor tarafi benim icin cok sabr gerektiren bişey.Cabuk sinirlenen ve aşiri sabrsiz biriyim.Bu yonlerimi kizim icin torpulemeye calişiyorum.Bide şeyi duşunuyorum acaba iyi anne ola bilicek miyim.Kizima dogruyu yalnişi en guzel şekilde ogrete bilecek miyim.Bunlar beni endişelendiyo.Onun dişinda uykusuzluk huysuzluk yapmasi istedigi şeyi aglayarak yaptirmaya calişmasi bunlar klasik ve o soyledigim sabr konusuna dahil olan şeyler o yuzden hic girmiyorum.Bu kadar yorulmaya zorluklara ragmen bir sarilmasi bi gulumsemesi her şeye bedel♥️Rabbim evlatlarimizi bizlere bagişlasin cok gormesin in şe ALLAH🤲