Dmt-01 yarı zamanlı işçilerde yanlış olmasın 60 gün diye biliyorum memurlar için nasıl bilmiyorum ama kısmi süreli de de yarı zaman talebinde bulunabilirsiniz memurlar da bu hak var mı bilmiyorum umarım sizide 2022 de daimi memuriyete geçirirler anladığım kadarıyla sözleşmeli memur olduğunuz için sıkıntı çıkarıyorlar