Merhaba annelerimiz bilgisi olan var mı acaba kısmi süreli çalışma hakkından faydalanan yada bilgisi olan… bu aralar işe dönüşü düşünür oldum bebeğim 4 aylık henüz iki ayım daha var 6 ay dolunca işe başlayacam 😑fakat kara kara düşünüyorum nasıl gidebileceğim diye aranızda kısmi çalışan ya da bu konu hakkında bilgisi olan var mı ?kaç saat çalışılıyor maaşlara etkisi nedir🙄 bu arada kamuda çalışıyorum haftanın 5 günü mesai saatleri çalışmaktayım fakat bir çözüm üretmem gerektiğini hissediyorum ücretsiz izine ayrılmak da çok geçici bir çözüm gibi 6 ay süre ile ücretsiz izne ayrılsam bile bebek 1 yaşını bile bulmuş olmuyor durumlar böyle arkadaşlar 🙏 umarım diğer çalışan annelerimize de fikir olur 😊