34Prensesannesi mamayla falan alakası yok durumun benimki doğduğu günden beri mamayla besleniyor bizde 4 ay 15 günlüğüz ama bizimde hala geçmedi gaz problemimiz bide kolik bir bebek oda geçmedi hala herşeyi kullandım herşeyi denedik yok 6. Ayını bekliyoruz bizde belki geçer umuduyla