Selam kızlar bebeğim 4 ay 10 günlük ama gaz problemimiz geçmiyor kafayı yicem içmediğim çay kalmadı Rezene kimyon kekik civanperçemi günde kaç bardak onada vermediğim ilaç kalmadı biogia sap saplex nurse harveys uyuycağı zaman başlıyor kıvranmaya ağlamaya eşim artık mama ver diyo cocuğa bigün sadece mama verip deneyelim diyor bende beni bırakır diye korkuyorum napıcam bilmiyorum kafayı yicem demin yatırdım 7 dk uyudu cıldırmamak elde değil onada üzülüyorum kendimde perişanım