nlyoya Nenvarkuzum derin uykuya geçene kadar elimle tutuyorum eğerki gündüzleri uyuyorsa gözümün önünde yastıkla sabitliyorum ama geceleri malesef öyle yapamıyorum birşey felan olur diye
Nenvarkuzum nlyoya evet ne olur ne olmaz küçük bebeğiniz çünkü Allah korusun kendi kendine tutana kadar hep ben tuttum Allah kolaylık versin