Bebegim 2 bucuk aylık ve hiçbir emziği kabul etmiyor öğrüyor. Philips, tommee tippe, bibs, wee baby tüm emzikleri denedim almıyor hicbirini ve uykuya biberonla beslenip biberon içindeki mama bitince emzik olarak kullanıp öyle uykuya dalıyor ve biberonu tutmak cok zor oluyor. Geceleri uykusu bir anda acılınca kalkıp biberonu emzik niyetine vermek durumunda kalıyorum. Bu durumu nasıl çözebilirim?