Gamzeren13 çok teşekkür ederim iç rahatlatıcı yorumunuz için buna ihtiyacımı var bende umut ediyorum ki oğlunuz gibi bir anda açılacak bunu bekliyorum buna inanıyorum ama bizde konuşmamamın yanı sıra isme bakmama da var ama diğer belirtiler yok temastan hoşlanır sarılmak en sevdiği şey babası eve gelince koşup ona sarılır , hayvanları çok sever kedi köpek görünce dışarda gidip sarılır onlara da , hırçın bir çocuk değildir , takıntılı olduğu bir nesne bir durum yok sadece ismem bakmama ve konuşmama bunlarda endişelendiriuor bizi