tuba28 Kardeşim için de otizm belirtileri var dedi doktor ama emin olamadi kardeşim yeni 4 yaşına girdi belirtileri şu şekil söyledi doktor; ismini soyismini söylemekte zorlanıyor,algilayamiyor bazen, çoğu şeyi biliyor eşleştiriyor ama soru algılama da sorun var ayrıca duşa girmekten nefret ediyor cooook korkuyor feryat figan ediyor. Ama bunların temeli maalesef telefon. Telefonla çok uğraştığı ve yeterince etkinlik yapılamadığı için iletişim sorunu ve algılama sorunu var, doktor bize sayfa sayfa etkinlik vermişti onlarla biraz düzelmişti, ama şuan okula gidiyor yine uyumsuzluk var bakalım yine doktora gideceğiz