Oylesine_biri Mucizem_0809 ay lğtfen hastaneye gidin evden ne sürebilirsiniz kimden kötüsü eczaneye gidin yanık kremi versinler lğtfen lğtfen
UraSsmom Özellikle bebeklerle ilgili durumlarda vakit kaybetmeden acile gidilmeli bence. Geçmiş olsun.
Mommysharkdoodoodoodoo Arkadaşlar neden sürekli onu sür bunu sür diyorsunuz ya yanık bu nelere yol açar doktora götür niye demiyorsunuz? Bi ben mi garipsedim bu durumu ya? Lütfen doktora götürün acile su toplamadı diyorsunuz kaynar su dökülmüş bugün toplamaz yarın toplar
UraSsmom Mommysharkdoodoodoodoo Bende çok şaşırdım çok d şey yapmak istemiyorum ama çocuğum yansa burda post açmak aklıma bile gelmez acile koşarım 🥲
Littlebird Mommysharkdoodoodoodoo haklısınız çoğu söylediğinizde ancak yanığa hemen müdahale etmek lazım yoksa faydası olmuyor ne yaparsanız. Çoğumuzun başına bu tip şeyler geldiği için örnek olsun silverdin sür diyebiliyoruz ancak ben de olsam burada post açmak aklıma gelmez sürebileceğinim bir şey varsa sürer çocuğu toparlar acile giderdim
Mucizem_0809 Mommysharkdoodoodoodoo teşekkür ederim çok sıcak değildi çay sadece kızarıklık vardı zaten sürekli kontrol ettim soğuk su uygulaması yaptım şuan hiç bişey yok hani öyle demlik falan olsa Allah göstermesin zaten direk kapar giderdim tedbir amaçlı mutlaka başına gelen vardır dedim lakin gene linç yemekten kurtulamadım 🤦🏻♀️
Aalya Mucizem_0809 Aloe Vera jeli . bitkisi var mı evde çok iyi geliyor bana sıcak su dökulmustu kızarmıstı sızlıyodu sürdüm jelini hemen aldı acıyı da kızarıklgıda geçti bir süre sonra . Tabii ki ne kadar kısım yandı vs onu siz göruyorsunuz ben azcık noktadan bahsediyorum fazlaysa doktora götürün krem verir yazık sızlıyodur
Mucizem_0809 Aalya yok öyle aşırı bi yanık değil küçük çay bardağı devrildi sofrada tek bardak vardı Allahdan hani tedbir amaçlı sormak istedim çok olsa zaten doktora koşardık 🥰 aklımda olsun oda inşallah gerek kalmaz bi daha
Mommysharkdoodoodoodoo UraSsmom ay benim oğlumun kolu kırıldı nasıl acile gittiğimi bilemedim her şey hallolduktan sonra doktor sormak için kullandım bu uygulamayı hayret vallahi hayret. Tamam sağlık postu ama bu kadar acil ve ehemmiyetli bir şey için böyle basit yorumlar onu sür bunu sür nasıl cesaret vebal almak bu ya
Mucizem_0809 UraSsmom çocuğum kızgın yağlar içinde yanmadı ufak bardak çay döküldü ki çokda sıcak değildi panik oldum malum ki olaydan çok sonra yazdım kızarıklık var sadece diye neyi nasıl bilmeden neden linçlemek en çok bilen moduna girmek neden? Bizimde doktorun varlığından haberimiz var çok şükür yinede teşekkürler.
Mucizem_0809 Deletedmom4440 Littlebird susunbebekuyuyo Tosbik1406 herkesi etiketlemeyi başaramadım teşekkür ederim hepinize krem vs önerisinde bulunanlara ağır bir yanma durumu değildi küçük bardak ve çok aşırı kaynar bi su değildi şükür öyle ağır bir yanık olsa tabikide buraya yazmadan direk acile koşarım kızarıklık bile kalmadı ama silverdin kremi alıp evde bulundurucam 😘
Littlebird Mucizem_0809 geçmiş olsun silverdin hep evde bulundurmak lazım böyşe şeyler için kendimiz bile yanabiliyoruz bazen. Hametan varsa o da yanık kremi olarak kullanılıyor
Mucizem_0809 Gul-42 geçmiş olsun sağolun soğuk su uygulaması yaptım şuan bişeycik kalmadı kızarıklık bile yok
Mucizem_0809 Birkullanici soğuk su uygulaması yaptım şükür kızarıklığı bile kalmadı çok teşekkür ederim 🥰
Mucizem_0809 susunbebekuyuyo soğuk su uygulaması yaptım şükür kızarıklığı bile kalmadı çok teşekkür ederim 🥰