Katy mavisaclikiz nesi saglıklı olmuyormuş ilk kez duydum fırına koymayın o zaman aynı tarıfle uzerını bezle kapatabılırsınız
Domino surass lor peyniri yapabilirsin. yazık çöpe atma litresi olmuş 15 tl 🤦♀️😩 1 litreye ne kadar yemek kaşığı koydun? bir de hazır yuogrttan mi maya aldin? mayalarıyım yoğurttan mayalık ayirmiyor musun?
surass Domino ayırıyorum ama bu sefer hazır yoğurt mayası koydum ondan mı olmadı 🤦🏻♀️ nasıl lor peynire çevirebilirim ki
Deletedmom896 yildizligece Burda yüksektepe diye bir süt ürünleri satan yer var kendileri yapıyor ve sadece ordan alıyorum
Domino surass hayır cnm bende ilk yaptigimda hazır yogrt la yaptım. 2.5 yemek kaşığı koydum çok da koyma az da. ortasını bulursun bir de bi fiske tuz bi fiske seker koyabilirsin daha sert oluyormuş kardesim söyledi.
Winnithepooh surass hepsini bi tencereye koyun orta ateşte kaynatın zaten 5 dk demeden başlar toplanmaya yoğunlaşır suzersiniz suyu da baya yoğun olur suyunda çorba yaparsınız 😃 her türlü değerlendirme olur