Katy ayiptir soylemesi aynen boyle oluyor.🤭
Sütü 20 dk kaynatiyorum kaynamaya basladigi hizadan 1 parmak eksilene kadar
Sonra kavanozlara döküyorum
Serce parmağım ile kontrol ediyorum sicakligini. 7 ye kadar ilik sonrasinda sicak hissederseniz sicaklik tamamdir
2 y.k yogurda 2 y.k süt ile cirpip her 1 lt lik kavanoz icin 1 tatli kasigi bu karisimdan koyup 3-5 tur karistiriyorum
Kavanozun uzerlerine süzgeç koyuyorum sariyorum
Agzini kapatmiyorum asla.
6-7 saat mayalandiriyorum bu sekilde
Sonra dolaba aliyorum 1 gece agzi acik dinleniyor sulanmamasi icin sonuc bu sekilde tas gibi yoğurt 🤭