Zeliha27mira Yorumları okumadım,ne yaptığınızı da bilmiyorum ama yine de belki içiniz rahatlat diye kayıtsız kalamadım. Bir yakınımızın oğlu kaşla göz arasında banyoya girip tuvalet fırçasını ağzına sokmuş anlatamayacağım türden iğrenç bir olay yaşamışlardı 🙈 ama çok şükür hiçbir şey olmadı.Siz tabi ki yine de doktorunuza danışın. Neticede mikrobik bir durum. İçiniz rahatlar.
O eller asla rahat durmuyor alt açarken asla😊eşim tutuyor ben siliyorum,ya da tam tersi. Çünkü serbest bıraksak aynı durumu bizimde yaşamamız kaçınılmaz.