Zeliha27mira 6.5 aylık bebeğim kakasını yemiş görür görmez elini ağzını yıkadım ama ağzının içi temiz dudağının kenarında vardi hastaneye götürmelimiyim
gocebebirbayan Zeliha27mira nasıl ya nasıl yemiş kakasını altı bağlı değil mi? Üstelik 6.5 aylık daha elini bile orasına zar zor götürür
Cnmyvrmm1 Zeliha27mira mutlak surette götürmeliainiz , hiç beklemeyin annemiz. Geçmiş olsun dilerim 🌟yoktur allahın izniyle bir şeyi ama tedbirimizi alalım .götürün siz
Zeliha27mira gocebebirbayan Kabızdı kaç gündür dün gece fitil koydum sabah yapmıştı alt açma örtüsüne yatırdım kızıma süt ısıtmak için mutfağa gittm 5 dakika bile olmamıştı geldiğimde kadının üstündeydi elleri tamamen bulaşmış oynuyordu emekliyor çünkü.
Ogullarinaasikanne Zeliha27mira kakali bezi halinin uzerinde birakip mi ciktiniz ? Emekleyen bebegin yaninda dogru mu anliyorum ? Neden düzgün yazmiyosunuz guzelim ya anlamak icin bin kere okuyoruz🤦gidin tabii bir daha da kirli bezi birakmayin emekleyen bebegin yaninda
gocebebirbayan Zeliha27mira ayy çok geçmiş olsun. Tedbir amaçlı gitmeseniz de bir doktorunuzu arayın ya da ebenizi isterseniz
Zeliha27mira Prensesannesi38 Bezsizdi evet çünkü kızım acıktı ve ona süt yapmam gerekiyodu oğlum da çatlıyordu ağlamaktan bnde 5 dk altı açık kalsın dedim sabah yapmıştı kakasını ve kabızdı bidaha yapacağını düşünmedim
Zeliha27mira Ogullarinaasikanne Hayır yaa sabah ilk kakasını yaptı değiştim diyorm bezi yokken yapmış altı açıktı alt açma örtüsünün üzerine koydm ne kadar hazırsınız yargılamaya kakali bez nasıl çocuğun yanında dursun değişir değişmez attm .
elmaliturtam Ogullarinaasikanne ay Allah aşkına sizde olay nasıl gerçekleşmiş nasıl olmuş nerde olmuş ne fark eder olay çocuk kakasını yemiş kadının ne yaptığını öğrenip ne yapacaksınız demiş zaten kakasını yemiş bu kadar ötesinden bize ne.
Ogullarinaasikanne Zeliha27mira yazdiginiz yorumu okuyun bakalim ne anliyorsunuz. Noktalama yok kelimeler garip. Neyse bize laf anlatmayin bebeginizi doktora götürün lütfen
2maviboncuk Zeliha27mira Hemen koş hastaneye ilaçlı fitil koydum demişsin zehirlene bilir eğer yediyse