2cocukannesikizimveoglum UraSsmom benimkide 2aydan az bir sure kaldi gelmeyine INSALLAH 😹seruven basliyor
2cocukannesikizimveoglum Mini_ka emmeyi kesince azcik rahatladim gece tika basa yediriyorum ki uyanmasin ona ragmen Uyaniyor
Mini_ka 2cocukannesikizimveoglum bizde biberonu bırakamadik iştahı da yok tıka basa yemez hiç. Sütü azaltip azaltıp veriyorum bırakacaz inşallah