Ayazzmomms Merhaba benim kızımda 2,5 aylıkken başladı hip mamaya ve bir yaşına kadar içti. Sonra hipe gücümüz yetmediği için doktorumuza sorduk ne verebiliriz diye en iyisi hip ama aptamil, bebelac ta verebilrsiniz dedi. Bebeğiniz seviyorsa ve maddi gücünüz yetiyorsa bence kullanmaya devam edin.