Merhaba kızlar bebeğim doğdu doğalı hipp combiotik ha içiyor 2 ay 25 günlük ama cevremdekiler diyor aptamil ver en iyi mama o kilo alımı da iyi olur falan ama zaten normal kılosu ayına göre gidiyor tam ama bilmiyorum ondan ona geçmekte istemiyorum ama sürekli baskı var özellıkle annem ille aptamil al içir diye ne yapıyım bilemedim 🙄 sizce geçmeli miyim çok kararsızım