Eliffffffff mavilimor Yani gece ilk önce 12 gibi uyanıyor. Doyuruyorum. Bir de 4 gibi uyanıyor. Acıktım diye ağladığı zaman bir şekilde sallayarak vs mi susturayım? Gerçekten inanılmaz bağırarak ağlıyor
Eliffffffff Deletedmom0099 şu an ben de ayakta sallayarak uyutuyorum. O zaman mama için uyandığında alıp yine ayağımda uyutayım öyle mi
Deletedmom0099 Eliffffffff evet canım su ver uyutmaya calıs ilk 10 gün zor oluyor ama sonra daha az uyanmaya sonra da hiç uyanmamaya başlıyor
Lnr123 Nurkubrass benim bebeğim de emzirdpim de gece 1515 kere kalkardı devam sütüne başladım uyumadan bir biberon içiyor uyandığın da da veriyorum sadece 2 defa ara da 3 defa kalkuor