Eliffffffff şöyle ki, doktorlar 9. aydan sonra açlıktan değil alışkanlıktan uyanır diyorlar.
benim kızımında 14 aya kadar gece beslenmesi vardı, 2 kez kalkardı 150 cc içerdi bende açlıktan sanardım ama alışkanlıktan uyanıyormuş çünkü saatler bile belliydi.
her uyandığında su içirdim tabi ki dalmadı, normalde nasıl uyutuyosanız o şekilde tekrar uyutmaya çalışmalısınız. ben normalde ayakta sallıyodum o şekilde destekli uyuttum artık uyanmıyor