54asliii seni korkutmak istemek ama 4m ay kontrolünde Dr normalde şimdi biter ama sizin bitmemiş dedi 6. Ayda hafifledi çok şükür. Gunnsaydim 40 i çıkınca 3baylik olunca 4 aylık olunca diye
Allah acılarını göstermesin çok zor
Panik atak hastayım daha beter oldum 😭
Yine de çok şükür
Sıcaga yakin duş omuzda gezdirme sab simplex ve biogia saatli verme
Bu şekilde günleri geçirdik birde beyaz gürültü
Dr gazlı bebek hep emmek ister emzik ver 2bsaattej önce dedi ama oğlum 14 emzikten hiç birini almadı. siz verebiliyorsunuz verin çünkü çok emmekte gaz yapiyormus, yada en azindan1 saat 1.5 saatte bir emzirin