54asliii senı üzmek istemem ama 4 buçuk aylığız ne gazmış arkadaş kullanmadığım ılaç , kullanmadığım sey kalmadı. Kucakta bıle durmak ıstemıyor aglıyor ıkınıyor devamlı. Ama bizim alerjimizde var. Acaba sizinde mi alerjisi var. ? Onzamanda agrısı oluyormuş cok. Ih ıh diyor devamlı