NukleerBaslikliKiz ilk olarak rahat bir insanım. Çocukları doğada parkta bahçede rahat bırakırım. Kendine zarar vermeyeceği müddetçe. Biz de herkes kendi odasını toplar. 13-7 yaşında oğullarım sabah okula gitmeden yataklarını da toplar öyle çıkarlar. Haftada bir hep beraber temizlik yaparız. Küçük toz alır büyük ya süpürür ya siler. Küçükle çamaşır katlarız büyük oğlum bulaşık makinesini boşaltır. Salonu hep beraber toplarız. Mutfakta sofrayı biri kurduysa diğeri toplar. Ödev saati bellidir. Akşamları bir film izleriz bazen de bir saat oyun oynarlar.yatma saati bellidir, Abimiz bu sene sınava hazırlanıyor onun saatlerini biraz uzattık. Akşam hep beraber yemek yenir. Yemekte gün içini konuşuruz. Küçük kızım 16 aylık olacak, oda masda bizimledir. Okuma saatimiz var yarım saat hep beraber kitaplarımızı alır otururuz. Tv akşam açılır bir film izlenip kapanır. Dışarı çıkarken neden çıktığımızı hep anlatırız. Avm ye gidiyorsak sadece alışverişe ya da bugün bir oyuncak alınacak ya da şunu yapacağız deriz. Pandemi öncesi ayda bir sinema ve tiyatroya giderdik. Tabi ben küçükle eşim büyükle giderdi. Mutfakta bazen kek börek yapmalarına izin veririm. Ara ara yemek yapma denemeleri yaparlar. Büyük oğlum iki senedir kendi kıyafetlerini de ütülemeye başladı. Zarar verirecek bişey olmadığı sürece kolay kolay hayır demem. Çocuklar kuralları sever. İlk başlarda uyum sorunu yaşıyorlar onda da beraber yapalım, deyip alıştırırken stickerları kullandım. Ailelere sadece doğum gününde yüksek meblalı olmayan hediyeler alabileceklerini söyledik. Onun dışında hediye almazlar. Büyük oğluma bu sene kardeşi ve kendi biriktirdiği para ile telefon aldık. Bazı şeylerin zahmetsiz olmayacağını öğrenmeleri için. Ayda 2 kez abur cubur hakları var. Aklıma gelenler bunlar şuanlık. Kardeşine de çok güzel bakarlar.