mom554654 Cihaninannesiii belki bebiş sizin kadar üşümüyordur. Aslında derece alıp koysanız odaya. İçiniz daha rahat eder.
mom554654 Alpbebek2 benimki 1 tog. Evde sabah akşam petekler yanıyor. Ayakları da çıplak. Hep kontrol ediyorum uyandıkça ensesi ayağı sıcacık.
Lidya-t Alpbebek2 İnce zıbını olacak sadece üşümüyorlar ben tek zıbınla tulum giydiriyorum hiç terlemiyor ter hasta eder bebekleri
Nursena0606 Alpbebek2 bebeklerde ense terlemesi çok sık görülen bir şey. Yastıkla falan yatıyorsa onun da etkisi vardır. Yapabileceğiniz en iyi şey bezi sık sık değiştirmek o zaman 😊