Alpbebek2 Kizlar ince giydirincede terliyor pijama giydirincede terliyor gece ne yapmamazim tulumda terledihinde yine değiştirmem gerekiyormu üstünü yoksa kalın olduğu için birşey olmaz mi degistirmesen civilden aldım tulumu
Nursena0606 Alpbebek2 terliyorsa hasta olur. Üzerini değiştirmek yerine tulumu değiştirme imkanınız varsa daha iyi olur.
Sarikuzumalp Alpbebek2 Eviniz soğuk mu? Acaba tulum da mı gerekmiyor. Sadece pijamayla yatınca üşür mü? Yada tulumun tog değeri fazla.
mom554654 Alpbebek2 ben tulumu atletinin üzerine giydiriyorum. Tulum da kalın değil hatta ev sıcak çünkü. Tulumun içine sadece atlet giydirin bir de öyle deneyin bence.
Bebegimm1 Alpbebek2 ya uyku tulumunu tog degeri fazla yada eviniz bebege gore fazla sicak ondan dolayi terliyordur
Alpbebek2 Sarikuzumalp evim sıcak canım petekleri hiç kapatmiyorum üstünü açıyor geceleri örtü sevmiyor diye tulum aldık ama terliyor bebek sadece ense kısmı pijama giydirsemde sadece ensesi terliyor üstünü acincada çocukta yoğun bir gaz sancısı oluyor
Lidya-t Alpbebek2 İnce zıbını olacak sadece üşümüyorlar ben tek zıbınla tulum giydiriyorum hiç terlemiyor ter hasta eder bebekleri
Nursena0606 Alpbebek2 bebeklerde ense terlemesi çok sık görülen bir şey. Yastıkla falan yatıyorsa onun da etkisi vardır. Yapabileceğiniz en iyi şey bezi sık sık değiştirmek o zaman 😊
Alpbebek2 mom554654 bende öyle yapıyorum tek zıbın giydiriyorum üstüne tulum evimde sıcak petekler açık gece üstünü atıyor diye tulum giydiriyorum üstüne birşey atmayinca sancı tutuyor cocugu geçen gece aglayark uyandi susturanadik hastaneye gittik yoğun gaz dedi ondan sonra tulum aldık ama terliyor bebek hasta ılıcak diye korkuyorum
Alpbebek2 Bebegimm1 tog degeri nasıl bilmiyorum ilk defa tulum aldık yarında peteği kapatayım o zmn bakayim yine terliyor mu tığ değeri nasıl anlaşılıyor civilde 100 TL aldık ne kadar kaliteli bilmiyorum
Bebegimm1 Alpbebek2 etikette yazar yada civilin sayfasinda varsa link atin bakalim kac tog muş evinizin sicakligi kac derece de
Cihaninannesiii Ya bende lcw den aldım 2.6 tog değeri ama evde doğalgaz yok sadece çitçitli badi ile giydiriyorum yine terliyor. Evde soğuk ne yapacağımı bilmiyorum bende. Terleyen çocuksa ne yaparsan terler. Boyun ve göğüs kısmı terliyor bez değştiriyorum bende
mom554654 Cihaninannesiii belki bebiş sizin kadar üşümüyordur. Aslında derece alıp koysanız odaya. İçiniz daha rahat eder.