BenMathilda Mathi teşekkürler tavsiyen için. Aslında yaklaşık 1 ay öncesine kadar uyku düzeni iyiydi. Ne olduysa şu son zamanlarda oldu. Onun öncesinde sabah kalktığı, öğlen uyuduğu, akşam uyuduğu saat sabitti. Belki 10-15 dakika oynardı gün gün ama hiç böyle olmamıştı.
Evet maalesef hep evdeyiz. Doktoru 10 dakika da olsa çıkabilir dedi ama o süre asla 10 dakika olarak kalmıyor. Evde sıkıldığı için haklı olarak dışarı çıkınca eve girmek istemiyor. Henüz hastalığını da tam atlatmış sayılmaz, şükür umcayla, zaditenle, havayla bronşite çevirmeden önlem alabildim.
Durum böyle olunca çıkarmaya tedirgin oluyordum. Eve kaydırak falan da aldık enerjisini atsın diye ama bi dışarısı gibi olmuyor elbette.
Dün gece 2’ye geliyordu uyudu. Olmazsa birazdan uyandırayım.