İyi geceler hanımlar,
29 aylık kızım bir süredir ciddi bir uyku regresyonu yaşıyor. Gündüz uykularını bazen uyuyor, bazen hiç uyumuyor. Gece uykularının saati de iyice ileri bir saate kaydı.
Önceden 22:00-22:30 gibi uyuyan kızım artık gece 01:00 olmadan uyumamaya başladı. Bugün mesela gündüz uykusu hiç uyumadı ve akşam 21:00 gibi artık daha fazla dayanamayarak uyudu. Şu an ise hiçbir şey olmamış gibi, saatlerce deliksiz bir uyku çekmiş gibi geri uyandı ve asla uyumuyor. Oturdu oyun oynuyor, kitaplara bakıyor, kendince bi şeyler anlatıyor.
Bu durumu nasıl aşacağız veya aynı aylarda, aynı süreci yaşayanlar oldu mu? Bu normal mi? Bana aşırı anormal geliyor çünkü. Sabrım da hiç kalmadı inanın. Resmen 2 saatlik öğle uykusu uyumuş gibi uyudu ve uyandı. Ne yapacağımı şaşırmış durumdayım. Var mıdır bir çözümü?