zeynepolurmu Ne güzel örgün eğitim siz o zaman ☺️ Bende Atatürk üniversitesi AÖF, ben hiç çalışamıyorum, birdahaki dönemde dönemin kitap siparişlerini vereceğim, o zaman daha güzel odaklanırım çalışmaya. İnternetten çalışmayı öneriyorlar ama elime kalem kitap almadan çalıştığımı sanmıyorum ben.
Evet anne olunca + oluyor hiç çalışmadığım halde 4 dersi geçtim oğlum sayesinde 🥰
Siz lisans mı okuyorsunuz birde iş imkanını nasıl değerlendiriyorsunuz