Mrv-0809 Güvenli bağlanma evet siz gözden kaybolduğunuz da rahatsız olmaması, bu sizin geleceğinizi bildiği için. Ama sizin bahsettiğiniz durum fıtratta olabilir, diğer bebek için daha uzun da sürebilir ille de 0-2 yaş dönemi değildir bu. Yani kısaca şöyle söyleyeyim oğlum dışarda benim yüzüme bakmaz ortaymışım değilmişim umrunda değil ama evde peşimden ayrılmaz, bazen ise ağlar. Ağlamanın, annesini aramasının tek sebebi güvenli bağ kurulmaması değildir