Nealakasivarrr bende park yatak kullanıyorum ve Van’da yaşıyorum yer buz gibi. Normal park yatak süngeri, üzerine yün döşek (annem yapmıştı küçük), onun da üzerine yine yün yorgan (annem yapmıştı bunu da küçük boyuttu) ve çarşaf seriyorum. Uyku tulumunun içine kalın pijamasını giydiriyorum. Üzerine de battaniye örtüyorum. Ama battaniyeyi tutmuyor üstünde