Mom5457 kesinlikle sonrası zor. Birkere hijyenik değil. Yıkanmıyor. Yazın balkonda yıkayacağım koydum kafama. Şimdi bu minnak arkadaş park beşiğin filelerinden güç alıp tırmanamıyor ya, mobilyadan tırmanır diyor eşim. Aslında haksız sayılmaz. Bizimki örümcek adam gibi