kgnms benim kızım 5.aya kadar reflünün de etkisiyle ciyak ciyaktı. Artık kulağımız o kadar alışmıştı ki duymazdık bile. Ama ek gıdaya geçince reflü de geçti ve çok şükür eski ağlamaları kalmadı. Oğlum mesela bebekken hiiç ağlamazdı, son 5-6 aydır o sürekli ağlamaya başladı. Bana rahat yok yani😅