kgnms benim oğlum da öyleydi, doktora götürdüm olmadı bir de hocaya götürdüm bir okusun üflesin diye 😅
hoca ağlayan bebekten zarar gelmez algıları çok açık olduğu için onlar herşeyi hızlı yaşıyor demişti, çok zeki bir bebek diyerek de teselli etmişti 🙊
1 yaşından sonra biraz toparladı şimdi 2 yaşında öyle herşeye ağlamaz ama yine mızmız biraz,,
hepsi geçiyor zamanla merak etmeyin