Egesem doğru söylüyorsunuz. bir arkadaşımın da daha doğumdan yeni çıkmış sütü de varken mama verin dedi doktoru günde bir kez, çok şaşırdım. belki bazen yanlış yönlendirmelere de maruz kalabiliyoruz. o yüzden ilk buradan yazmak istedim belki doktorum da beni farkli yönlendirecekti emin olamıyorum. beyin fırtınaları her zaman iyi geliyor boyle düşüncelere ☺️ yorumunuz icin tesekkur ederim oglunuza ve size mutlu bir hayat diliyorum ☺️🌸