Liyazynp Hulyaemirasim saglik ocagina gittim de ilac yazmadı pazartesi götürcem insallah acilde yazarmi acaba goz doktoruna randevu bulamıyorum
cinemmm Liyazynp kendi sütünden sık çok iyi geliyor enfeksiyon olsa bile geçirir anne sütü merak etme bizde de oluyordu hemen yapıyordum bi iki güne geçiyordu
Ayse2011 cinemmm canım o cok iyi bir durum degil orda enfeksiyon varsa anne sütü onu besleyip azdırıyormuş bizede doktor söylemişti ama onun dışında enfeksiyon yoksa sorun yok demişti şimdi bilmeden yaparsa daha kötü olabilir
Mavi-64 Liyazynp göz pınarları tıkalı olabilir doktor 1 damla 1 tane de krem veriyo geçiyo 2 günde enfeksiyon da olabilir temiz pamuklu bezi ıslayıp silin su da kaynamış olsun temiz olsun yani
Senahmet11 Liyazynp bizimde oldu 3 aylık bebeğim enfeksiyonmuş bi damla verdi doktor 2 kere kullandım geçti antibiyotikmiş kullanmaya devam ettim tabi. Sağlık ocağındaki doktorlar biraz kafasına göre veriyor ilacı isterseniz çocuk doktoruna götürün yada damlanın adını yazabilirim isterseniz
Liyazynp Senahmet11 saglik ocagi ilac yazmadı masaj yap dedi sadece sizin aldiginiz damlayı recetesiz alabilirmiyim ki acaba pazartesi gidecem doktora
Ayse2011 motheroftwochildren ay ı sorun bizdede var 4,5 aylıgız gözümüz akıyor soldaki ilklerde açılmıyordu damla kullandık antibiyotikli bi geçer gibi oldu ama suan hala akıyor gidince bi sebebi neymiş banada yazarmısınız bizde gidicez ama ay başını bekliyorum 😒
motheroftwochildren Ayse2011 5 tabiki yazarim hayırlısı bakalim cuma günü gitcez ne dicek doktor merak içindeyim.
cinemmm Ayse2011 allah allah çok ilginç bize de doktor söylemişti anne sütü mucizevi bişi zarar vereceğini düşünmüyorum ama o zaman riske atmasın ne olur ne olmaz
cinemmm Liyazynp pamuğa sıkarak silmiştim ama bi kaç kişi arttırabilir falan demiş o yüzden risk almayın madem şimdi bi de artar falan sebep olmak istemem çok geçmiş olsun
Irmakprensesinannesi Liyazynp benim kizimda da olmuştu doktorumuz (çocuk doktorumuz) damla verdi 4 5 günde geçti göz pınar tikanikligindan oluyor göz doktoruna gitttik oda aynı şeyi dedi masajı gösterdi tekrar capaklanjrsa sulanirsa
banutbk Kendi sütünüz filan geçirmez daha da arttırabilir çocuk doktoru da yazabilir Saglik Ocagi da mutlaka damla kullanın iki uç güne toparlar. Damla kullanırken de kaynayıp ılımış suyla silin ama her göz icin ayrı pamuk kullanarak
Senahmet11 Liyazynp https://www.hizliresim.com/o5vhv1l şöyle bırakayım yinede belki işinize yarar çok iyi bi damla gerçekten
Zeyn07 Liyazynp benim bebeğimde de 15 günlükken olmuştu doktor bey ılık su ile silin demişti birde damla vermişti damlayi damlatiyorduk yumuşuyordu sonradan ıslak pamuk ile dikkat edin ılık olsun sıcak olmasın aman yavas yavas siliyordum