5 aylik bebegim var 3 gündür sabah kalkınca gözleri çapaktan açılmıyo saglik oçağı ilac vermedi masaj yap dedi yapıyorum ama işe yaramiyo bugünde bi gözünün beyaz kısmı kızarmaya başladı pazartesi göz doktoruna götürecem ama burdan da sormak istedim neler yapabilirim sizin beklerinizde de oldu mu ne yaptınız bu durumda