Mis-55 gece beslenme saati belirledim . 23:30 - 00:30 arası ve 03:30 04:30
Gece 2 kere besliyorum .
bu saatler arasında uyandıysa emziriyorum ağlatmamak için . Eğer bu saatler dışında uyandıysa kesinlikle emzirmiyorum cünkü saat bası kalkmasının sebebi her istediğinde emzirmek . Ben onun karnının tok olduğunu zaten biliyorum versem sabaha kadar emer açlığından değil alışkanlıktan . Ne yapıyoruma gelince de uyumaya geçerken bi ninnisi var onu acıyorum geri uyuyor uyumadıysa yatağında seviyorum yine uyumayıp çok ağladıysa yatar pozisyonda kucağımda sallamadan poposuna pışpışlıyorum . Yöntem değiştiriyorum . Emzirme ve sallama dışında yapılabilecek şeyleri yapıyorum . Suan diş çıkarma döneminde mesela ama çok şükür eskisi gibi uyanmıyor . Çocuğunuzu siz iyi bilirsiniz . Mesela masaj yapın neresine dokunduğunuzda hoşuna gidiyor ağlamayı bırakıyorsa orasına dokunun mesela benim kızım ayakları bacakları . Yeni keşfettim mesela basını sevincide biraz susuyor . İstikrar çok önemli insallah iyi gelir size de ..
sevgiler ✋🏽