Linamommmm Asel21 bizede çok iyi gelmişti ben araya bir sma optıpro sıkıştırdım tüm dengesiz şaşmıştı hemen bıraktım tabi belki gaz damlası kullanıyordum o yüzdende olabilir doktor normal dedi
Ayazmom1 Linamommmm kabızlık olmasın diye mamasına 1 çay kaşığı zeytinyağı ekliyorum gaz için biogaia kullanıyorum
Linamommmm Ayazmom1 ben onları yapıyordum doktor kızdı gaz olmadığı sürece kullanma diye bir Dr zeytinyağ poposuna sür nasıl içiriyorsun 2 aylık bebeğe dedi aşırı üzüldüm benim yüzüme köyü oldu diye
Ayazmom1 Linamommmm ben özellikle kaç doktora sordum zeytinyağı kullan dedi size de vermeyin demişler anlamadım gaz damlasını da bittikçe alıyorum mecbur vermediğim gece rahat uyumuyor
Linamommmm Ayazmom1 anladım canım her doktor farklı benim doktorum öyle düşünüyor sanırım popo deliğine sürmemi önerdi o da işe yaradı açıkçası